DIGIPLANETARIUM

Dimarts dia 31 de maig , dimecres dia 1 i dijous dia 2 de juny hem tingut al pavelló de l’escola el DIGIPLANETARIUM. Clica a sobre

Què és? El DIGIPLANETARIUM és un planetari mòbil digital on els alumnes han pogut gaudir d’una experiència magnífica treballant aspectes de la Finestra Oberta al Món , el projecte de l’escola d’aquests curs : L’ESPAI.

Què hem volgut treballar i aprendre amb aquesta activitat?

• Promoure i motivar el coneixement astronòmic.
  • Iniciar i motivar els alumnes  en el coneixement del Cosmos.
  • Complementar els coneixements que s’imparteixen a les aules.
  • Educació Infantil 3, 4 i 5 anys: L’espai. Els astronautes.
  • Cicle Inicial, 1r i 2n de primària: El sistema solar.
  • cicle Mitjà, 3r i 4t de primària: Eclipsis, forats negres, distàncies entre planetes, vida extraterrestre.
  • Cicle Superior, 5è i 6è de primària: Elements de l’univers: estrelles, galàxies, planetes, satèl.lits, nebuloses, constel.lacions, asteroides, forats negres.

A més a més:

• Sensibilitzar els alumnes en la preservació del medi ambient.
  • Desenvolupar el pensament lògic, el raonament i la visualització espacial mitjançant canvis de punt de vista i sistemes de referència.

Les sessions han esta tot un èxit. Podeu veure les fotografies. Educació Infantil     Cicle Inicial     Cicle Mitjà     Cicle Superior

Aquesta és una de les activitats d’aquest curs 2021-22 que l’Escola La Jota ha realitzat dins del PMOE, Pla de millora d’oportunitats educatives. És una mesura adoptada pel Departament d’Educació per pal·liar els efectes desfavorables de la covid-19. Té com a objectiu reforçar els centres educatius per compensar l’impacte de la pandèmia i l’increment de les necessitats i desigualtats educatives, millorant les oportunitats educatives dels alumnes i reforçant el suport a les famílies.