CONSUM DE FRUITA A L’ESCOLA!

Aquest mes d’octubre un 49% de l’alumnat de l’escola ha menjat fruita a l’hora d’esmorzar!

Gràcies a totes les famílies que heu ajudat a fomentar  hàbits de  consum saludable. Us animem a seguir així  i a que entre tots i totes, aconseguim augmentar aquest perentatge cada mes i ajudem a reduïr els index d’obesitat infantil, ja que degut a la pandèmia, el 58,7% dels infants i joves han guanyat pes, i el més alarmant, es l’augment dels nens i nenes  que pateixen sobre pes. L’obesitat infantil és un problema de salut pública que afecta a 1 de cada 3 infants al nostre país, segons l’Organització Mundial de la Salut.