Cicle Mitjà – SETMANA EUROPEA DE LA PREVENCIÓ DE RESIDUS

Bon dia famílies,

Durant aquesta setmana el nostre institut escola ha treballat la prevenció de residus amb l’objectiu de fomentar la sensibilització de tots els nostres alumnes envers aquest tema.

A cicle mitjà hem demanat ampolles i garrafes d’aigua per fer testos amb plantes i així reciclar material i a més guarnir els nostres espais. Els nens i nenes han pintar i decorat i el pas següent és plantar llavors, plantes o flors.

S’ha gaudit en el procés creatiu i alhora també s’ha entès la importància de reciclar, de reduir residus i posar el nostre petit gra de sorra en la cura del nostre entorn.

Feu clic aquí per veure algunes fotografies d’aquesta activitat  👇👇👇👇👇

SETMANA DEL RECICLATGE