FORMIGUES COOPERATIVES!

L’alumnat de 3r participa en el projecte telemàtic de les formigues Cooperatives.

Aquest projecte consisteix en introduir l’aprenentatge cooperatiu dins de l’aula d’educació física,  fomentar que l’alumnat de diferents escoles de Catalunya experimenti, inventi i comparteixi reptes cooperatius d’educació física i obtingui múltiples capacitats i avantatges en l’aprenentatge.

L’aprenentatge cooperatiu té múltiples avantatges. En termes generals, millora l’actitud dels estudiants i la seva autoestima, incrementa l’acceptació dels mètodes d’ensenyament, proporciona més ajuda per a assolir millors resultats, permet una millor resposta en cas de conflicte, la recompensa que obtenen els estudiants és major, i afavoreix el rendiment acadèmic (Guix, Serra i Martí, 2008).

Per a més informació https://formiguescooperatives.cat

Clica aquí per veure imatges.