PLA ORGANITZACIÓ DE CENTRE CURS 2020-21

Benvolgudes famílies, Us presentem el Pla d’organització de centre de cara a l’obertura del centre, que marcarà el funcionament i l’organització del proper curs. … Llegeix més»

llistes definititves d’admesos – Matrícula curs 2020-21

Llistes definitives, amb l’assignació de places i llistes d’espera
En aquests enllaços trobareu la publicació de:
Llista d’admesos
Llista d’alumnes preinscrits amb assignació d’escola
Llista d’espera. La llista s’ordena tenint en compte la puntuació definitiva i el número de desempat.

Podeu consultar la… Llegeix més»

Èxit participació VallèsBot virtual?

VallèsBot virtual Sanpera
Hem pogut participar a la jornada de la VallèsBot virtual aquest maig 2020.
Enguany, el títol de la jornada és “Un món per a tothom”. S’han proposat un seguit de reptes de programació relacionats amb la diversitat funcional, que s’hauran de resoldre amb… Llegeix més»

INICIEM EL PROGRAMA ESCOLAR DE PROMOCIÓ ESPORTIVA

Aquest matí han començat les ativitats del “Programa Escolar de Promoció Esportiva” al nostre centre. Dit programa es conforma per un conjunt d’activitats que organitza i realitza el “Patronat Esportiu Municipal” a totes les escoles de les Franqueses del Vallès que tenen educació primària. L’objectiu… Llegeix més»

SORTIDA AL CORREDOR

Els alumnes de 6è, el dijous dia 5 de març vam anar al parc natural del Montnegre i el Corredor. La finalitat d’aquesta sortida va ser conèixer els parcs naturals què ens envolten, i les diferents espècies d’arbres i d’animals. Per ensenyar-nos dites diferències ens van proposar… Llegeix més»

Setmana monogràfica 19-20

Aquesta setmana monogràfica ha passat “volant”. Com sempre hem fet diferents tallers, als diferents cicles treballant al voltant del tema VOLAR, fent servir noves tècniques, deixant volar, és clar, la imaginació.
La comunitat de petits ha estat decorada partint d’un conte titulat “La muntanya de llibres… Llegeix més»

FEBRER CIENTÍFIC (A LA BIBLOTECA DE BELLAVISTA)

A l’arribar a la biblioteca ens van dir que ens dividirien en dos grups (6èA i 6èB), un començaria amb l’explicació del funcionament de la biblioteca de Bellavista, i d’una altra que encara està en procés a Corró d’Avall. Aquesta nova biblioteca s’ha creat degut… Llegeix més»

Els alumnes de 6è van a l’aeroport ✈

El passat dimarts, els alumnes de 6è vam anar a l’aeroport del Prat per treballar el projecte de la setmana monogràfica: volar.
Ens van acompanyar les mestres de 6èA i 6èB, l’Emi i el David (monitor de menjador).
Vam arribar i vam esmorzar al centre cultural d’Aeronàutica.… Llegeix més»

Kobe Bryant mor després d’un xoc d’helicòpter a Calabasas (Califòrnia)

El basquetbolista Kobe Bryant va morir el passat diumenge dia 26 de gener del 2020 cap a les 10:00 del matí. A l’accident van morir: Kobe Bryant, la seva filla Gianna i set acompanyants més. Els investigadors creuen que la causa de l’accident és la… Llegeix més»

ALERTA TARONJA DE TEMPORAL A TOT EL TERRITORI

Bon dia seguidors de l’escola Joan Sanpera i Torras!
Us informem que durant tota aquesta setmana hi ha avís d’alerta per temporal a tota Catalunya i a la resta de la Península Ibèrica, concretament aquesta borrasca s’anomena Glòria.
Avui, a la nostra zona s’ha emès un Llegeix més»

Com treballem les mates? Tertúlies amb la directora

Avui hem celebrat la primera tertúlia amb la directora d’aquest curs. Arrel de les propostes de les famílies en les trobades d’inici de curs, hem preparat una sessió per parlar de com treballem les mates a l’escola. Ens hem centrat en les maneres d’operar i… Llegeix més»