Activitats extraescolars

A continuació es presenta la distribució per dies i grups de les extraescolars del curs 2022-23:

👉DESCARREGAR TOTA LA INFORMACIÓ EXTRAESCOLARS EN PDF👈

Informació i condicions d’ús:
  • Per participar de les activitats extraescolars, és obligatori ser SOCI de l’AFA.
  • Per a les activitats de l’Espai Tarda, Tresmes ofereix un servei de berenar. Els interessats hauran de posar-se en contacte amb AFA.
  • La realització de les activitats està condicionada a un mínim de participants en funció de l’empresa. En cas de no arribar-hi, l’activitat serà cancel·lada.
  • Totes les activitats tindran data d’inici a l’octubre i finalitzaran al juny.
  • Data límit d’inscripció és el 14 de setembre, després d’aquesta data serà en funció de disponibilitat de places.

Podeu consultar la informació més ampliada al BLOC DE L’AFA. O per dubtes contactar a afa@escolajoansanpera.cat.