Un Hivern Ple de Música i Tradició a l’Escola J.M Peramàs

A mesura que el primer trimestre va arribar al seu final, vam compartir moments especials que estem emocionats de compartir amb vosaltres.

L’esperit nadalenc es va sentir a cada racó de la nostra escola. Al cicle inicial, els nostres estudiants van gaudir de la tradició del ‘Caga Tió’, un esdeveniment que sempre porta somriures i alegria. D’altra banda, els estudiants dels cicles mitjà i superior es van involucrar en l’emocionant activitat d'”Amics Invisibles”, enfortint llaços d’amistat i companyonia.

Aquest any, el nostre concert d’hivern ha estat extraordinari. Vam tenir el privilegi de comptar amb la participació d’Armando Erenas, un destacat guitarrista de Mataró, i Artur Ponsà, que ens va delectar amb la seva habilitat a la bateria. Junts, ens van oferir una experiència musical inoblidable.

Perquè pugueu reviure aquests moments màgics, hem preparat una selecció de fotos classificades per cicles i nivells. Us convidem a explorar-les i gaudir dels records d’aquests esdeveniments a través dels següents enllaços:

Agraïm a tots els que han fet possible aquestes celebracions i esperem que gaudiu tant de les fotos com nosaltres vam gaudir dels esdeveniments. Aquests moments reflecteixen l’esperit vibrant i l’alegria de la nostra comunitat escolar.