CESIRE. PROJECTE INNOVACIÓ FAIG

El programa FAIG és una oportunitat per crear entorns d’aprenentatge amb sentit, on posar l’alumnat al centre, sentint la seva veu per a crear un món millor on viure i conviure.

Durant el curs 2022-2023, el nostre centre, juntament amb  trenta-quatre escoles, instituts i instituts escola de tota Catalunya formen una primera xarxa de centres pilot del programa FAIG, que el el curs 2023-2024 s’ampliarà a 150 centres.

PRINCIPIS PEDAGÒGICS DEL PROGRAMA FAIG

1.- Impulsar una aula /espai Maker obert a tota la comunitat educativa

2.- Consolidar una línia pedagògica al voltant de l’aprenentatge amb sentit a  través de l’ABP i l’espai Maker.

3.- Impulsar la col.laboració en el sí de la comunitat i la vinculació  amb entitats tecnològiques de referència

4.- Innovar les pràctiques d’aprenentatges, envers l’equitat, la personalització, l’autenticitat i la col·laboració.

5.- Enriquir, singularitzar i promocionar el Projecte Educatiu, millorant la imatge institucional del centre

6.- Apoderar a la comunitat educativa, augmentant la motivació, la confiança, la implicació relacional de les persones implicades

La dotació d’aquest projecte, consisteix en la posada en funcionament d’una aula Maker, amb aquestes característiques: