TROBADA DE CORALS 2024 4T

Els/les nostres alumnes de 4t han tingut l’oportunitat de participar en la Trobada de Corals 2024! En aquest esdeveniment, els nostres alumnes van compartir l’escenari amb altres escoles de la comunitat, demostrant el seu talent i dedicació en el món de la música coral.

Amb grans emocions, els nostres estudiants van interpretar dues cançons úniques, desplegant les seves veus amb compromís, respecte i passió. La seva interpretació impecable i el seu compromís amb l’art de la música coral.

Les cançons que van interpretar van ser “Passejo pel món, persones iguals” i “Mirall de Pau i Felisonrionak”. Aquesta experiència no només ha estat una oportunitat per a l’expressió artística, sinó també una ocasió per al creixement personal i la formació de llaços comunitaris a través de la música. Estem molt orgullosos/es dels nostres alumnes per la seva participació i dedicació en aquest esdeveniment tan especial.

Felicitacions als nostres alumnes de 4t per la seva destacada actuació a la Trobada de Corals 2024. Estem emocionats de veure els seus futurs èxits en el món de la música i més enllà!

LINK ÀLBUM DE FOTOS I VÍDEOS