Agraïment a les Famílies per la seva Valuosa Col·laboració a l’Escola Josep Manuel Peramàs!

Estimada comunitat educativa de l’Escola Josep Manuel Peramàs,

Volem expressar el nostre sincer agraïment a totes les famílies que recentment s’han sumat a nosaltres per col·laborar a les classes, des del primer curs d’I3 fins a 6è de primària. La vostra participació activa i entusiasta ha marcat una diferència significativa en l’entorn d’aprenentatge dels vostres fills/filles i ha contribuït al creixement continu del nostre estimat projecte educatiu.

Des de l’equip docent fins als alumnes més petits, cada racó de l’escola ha experimentat un impuls positiu gràcies a la vostra presència i dedicació. La participació de les famílies no només enriqueix l’experiència d’aprenentatge dels nens, sinó que també reforça el vincle entre l’escola i el llar, creant una comunitat educativa més sòlida.

Hem estat testimonis de la vostra generositat en compartir el vostre temps, coneixements i habilitats amb nosaltres. La col·laboració de les famílies no només enriqueix l’ensenyament, sinó que també nodreix la relació entre tots els agents educatius. L’escola és, sens dubte, una comunitat formada per famílies, professors, personal administratiu i, per descomptat, els nostres estimats alumnes.

Cada gest, petit o gran, ens uneix com a comunitat i ens impulsa a aprendre i créixer junts. La sinergia entre l’escola i les famílies és fonamental per a l’èxit dels nostres alumnes, i la vostra col·laboració és el pilar d’aquest èxit.

En els següents enllaços, podreu veure àlbums de fotos de les diverses activitats que hem realitzat:

INFANTIL VINCLES

1R

2N

3R B / 3R A

4T

Un cop més, gràcies per ser part activa de la família Josep Manuel Peramàs. Estem emocionats pel que el futur ens depara i confiem que, junts, continuarem construint un ambient educatiu excepcional per als nostres infants.