A tercer tornem a gaudir d’una bona estona amb en Ciscu del grup de l’Esquirol!

És important que vetllem perquè a l’aula hi hagi un clima agradable que possibiliti que els alumnes se sentin a gust. Aquest ambient serè, afavorirà que els alumnes estiguin més tranquils i que es generin bones relacions amb els companys/es.

Les dinàmiques de cohesió de grup són activitats proposades a un grup d’infants en les quals es planteja un repte que han de resoldre conjuntament. Per aconseguir resoldre un problema/ repte s’han de comunicar, ajudar, cooperar, organitzar… i en aquesta ocasió ho fem amb l’acompanyament d’en Ciscu que ens fa una segona sessió amb noves propostes!