Relació família-escola

La relació i la participació de les famílies a l’escola ha de ser real i efectiva perquè ells i elles són uns agents educatius indiscutibles per la qualitat de l’ensenyament i la millora dels resultats acadèmics. És necessari crear camins perquè famílies i docents treballin conjuntament i en una mateixa línia, ja que tots dos contexts són essencials en la vida dels infants, i tenen un mateix objectiu que és el ple desenvolupament dels nens i nenes.

És per aquest motiu, que a l’escola el rol que juguen les famílies hi està molt present. L’AFA, que és un eix vital al nostre centre, no només s’encarrega de gestionar moltes tasques, sinó que també és un veritable motor per aconseguir la cohesió social del centre amb la dinamització d’activitats familiars.

Actualment, emmarcat en el Projecte de Racons, es convida a les famílies a participar com a suport dins les aules. A més a més, també elaboren una obra teatral per a l’alumnat d’infantil, o més recentment, participen en una audició musical per als infants el 22 de Novembre en honor a Santa Cecília, patrona de la música.

Les famílies participen activament en la vida del centre com a part essencial de la Comunitat Educativa, tot realitzant una tasca molt important.