Doing Small Things with Great Love

Enguany, l’escola Jacme March s’ha endinsat novament en un projecte Erasmus+ KA229.

Durant aquest curs escolar 2019-2020 i el curs escolar següent 2020-2021, l’escola formarà part d’un nou projecte internacional anomenat “Doing Small Things with Great Love“.

Aquest projecte, s’està duent a terme amb tres escoles europees més: Osnovna skola Antun Gustav Matos de Croàcia, 10th Primary school of Kalamata de Grècia, i Istituto Comprensivo n.1 Imola d’Itàlia.

Doing Small Things with Great Love es tracta d’un projecte solidaria a nivell internacional. Els quatre països estem coordinats per realitzar petites grans accions de manera simultània per aconseguir un impacte major i contribuir a fer del nostre món, un món millor.

Les quatre branques d’acció que hem començat a tractar des de l’inici de curs són:

1. Solidaritat amb els infants i els col·lectius desafavorits: Algunes de les accions, entre moltes altres, es que estem començant a treballar és que els alumnes teixeixin bufandes per enviar als refugiats a través d’una ONG, o bé a cursa solidària amb l’ONG Save The Children.
  2. Solidaritat amb el medi ambient: Som molt conscients de les conseqüències del canvi climàtic, per aquest motiu els alumnes han fet pancartes de conscienciació ecològica, i a més a més, estem realitzant decoracions nadalenques amb materials reciclats.
  3. Solidaritat amb l’àmbit mèdic: Es duran a terme activitats com xocolatades solidàries, o elaboració d’origamis per recaudar fons i enviar-los a Sant Joan de Déu en el cas del Jacme March, o a d’altres associacions i hospitals en el cas dels nostres companys europeeus.
  4. Solidaritat amb les cultures minoritàries: No volem pas que les cultures dels nostres pobles desapareixin, és per aquest motiu que estem decidits a difondre les nostres tradicions i cultures amb els nostres companys i companyes dels altres països.

El nostre logo guanyador i la nostre super heroina que ens acompanyaran al llarg de tot el projecte, són els següents: