La nostra història

L’escola Jacme March és una escola d’Educació infantil i primària, inagurada l’any 1973, d’una línia de titularitat pública, depenent del Departament d’Educació.

Està situada en el sector Oest de Gavà, en el nucli d’una barriada que ha sofert una expansió urbanística molt important en aquests darrers anys, tant és així que l’Ajuntament de la ciutat va ubicar la seva nova seu just al costat del nostre centre.

Les infrastructures del barri també han sofert una millora important. Anys enrera, les instal.lacions del centre, junt amb el pavelló que es troba dins del mateix recinte escolar, eren les úniques zones esportives amb les que comptava el barri. Ara hi ha una piscina municipal, que porta també el nom de Jacme March, i la Bòbila, que són unes pistes d’atletisme amb molt bones instal.lacions, on s’hi celebres activitats esportives força importants.

Al costat de les dependències de l’Ajuntament hi ha la  Biblioteca Joseph Soler Vidal que compta amb unes bones sales de lectura i un material informàtic d’última generació.

També estem a prop del parc del Mil·lenium i del parc del Calamot, al voltant dels quals han edificat tota una nova barriada.