Young Explorer – Friends of Nature

Durant el curs escolar 2017-2018 l’escola Jacme March va iniciar la seva trajectòria en un projecte Erasmus+ KA219 anomenat “Little Explorers Among European Friends of Nature”, i que va tenir una durada de dos anys acadèmics escolars, els cursos 2017-2018 i 2018-2019.

Aquest projecte es va dur a terme conjuntament amb dues escoles Europees més: l’escola Szkoła Podstawowa nr. 16 de Gdansk a Polònia, i l’escola 37th Primary School de Heraklion a Creta-Grècia.

A més a més de poder oferir al nostre alumnat la possibilitat de poder fer una mobilitat durant una setmana en una d’aquestes dues escoles, des de l’escola Jacme March vam treballar de valent en la realització d’activitats relacionades amb la flora i fauna del nostre mar, el mar mediterrani.

Alguns dels objectius que vam voler assolir al llarg d’aquest projecte van ser:

• Fomentar el desenvolupament de la competència lingüística en llengua anglesa.
  • Ampliar el coneixement respecte a la cultura, l’art, la tradició i la història dels tres països socis.
  • Crear un entorn escolar dinàmic tot promoven activitats que fomentin actituds socials i civíques.
  • Establir una estreta cooperació internacional entre les tres escoles mitjançant l’intercanvi de coneixements, experiències, pràctiques educatives vers l’ensenyament de les ciències naturals i l’aprenentatge d’idiomes.
  • Augmentar la consciència ecològica i aplicar-la en el dia a dia.