Erasmus: 1st day in Croatia

El passat divendres 14 de febrer de 2020, alguns alumnes de 5è i 6è de l’escola Jacme March van iniciar una nova aventura. El projecte Erasmus + “Doing Small Things with Great Love” els hi ha donat l’oportunitat de viatjar a Croàcia, allotjar-se amb famílies de Vinkovci i endinsar-se en una nova cultura! … Llegeix més»

Fora estereotips!

Aquesta setmana els alumnes de quart han participat en una dinàmica que tractava sobre els estereotips de gènere. Hem visualitzat uns vídeos molt interessants que ens han ajudat a entendre què és això dels estereotips. Entre tots hem opinat, reflexionat i debatut sobre el tema.… Llegeix més»

Olimpíades a l’escola

Aquest curs l’eix transversal de l’escola està dedicat a les Olimpíades i els esports. Els nens i les nenes de 6è estan decorant la seva aula amb treballs manuals com dibuixos i murals relacionats amb el seu esport. Els hi està quedant molt bé! Què… Llegeix més»

Taller de BIOMEDICINA!

Aquesta setmana els nens i les nenes de 6è han participat en un taller molt interessant sobre Biomedicina. Van poder observar a través del microscopi les cèl·lules d’una ceba i van experimentar amb el seu propi ADN utilitzant la seva pròpia saliva.