EDUCACIÓ VIAL A 3R

Els nens i nenes de tercer, vam tenir una sessió sobre educació viària amb la policia local de Gavà. Ens van explicar com hem d’anar per al carrer i ens van resoldre els dubtes que teníem. A continuació, vam sortir de l’escola i vam posar en pràctica els consells rebuts per la policia. Va ser una sessió molt enriquidora.

VISITA DE L’ESCRIPTOR ÒSCAR SOLER A 2N

Els alumnes de 2n hem rebut la visita de l’escriptor Òscar Soler, autor del “Follet Oriol” un dels llibres que hem llegit durant aquest trimestre i que ens ha endinsat en una aventura molt entretinguda.

Per aquesta visita, els alumnes han preparat una sèrie de preguntes sobre la seva vida, curiositats, llibres que ha fet, en qui s’ha inspirat per fer aquest personatge… Han treballat de valent per fer una entrevista molt interessant.

L’Òscar ens ha regalat un moment màgic, fent dibuixos mentre els alumnes li llegien el llibre.

Ha estat una experiència molt especial, els alumnes s’han mostrat totalment entusiasmats i amb moltes ganes de llegir més llibres d’en Follet Oriol.

FEM POLSERES!

Els alumnes de primer ens preparem bé per la lectoescriptura. Fem activitats per reforçar la concentració, l’ordre de les accions, la motricitat, la pinça i l’agilitat en el moviment.

Amb aquestes activitats es van superant i fan un aprenentatge lúdic, reforçant l’autoestima sentint-se capaços.

Juguem i aprenem, és fantàstic!

INFANTIL

A l’Educació Infantil comencem la lectoescriptura amb material manipulatiu i descobrim les lletres, els sons i les paraules de manera lúdica.

I4 – EL PATUFET

Els alumnes de I4 han gaudit de la representació del conte “En Patufet” Han escollit els seus personatges preferits del conte, i els han representat magistralment.