Comunicacions

La importància de la comunicació radica en el fet que és el nostre mitjà per a entendre’ns els uns als altres. És la nostra eina per a aconseguir el que necessitem i el que volem, així com el que som. Per això, no sols com a persones, és important comunicar bé com escola.

CAL COMUNICAR l’e-mail de la família on poder adreçar la informclickeduació del centre, per evitar la pèrdua dels fulls i afavorir una millor gestió dels recursos. També enviarem per e-mail la documentació que generi una AUTORITZACIÓ, és a dir, aquells fulls que calgui retornar amb LA SIGNATURA DEL PARE/MARE O TUTOR/A, però, en aquest cas, també farem arribar el full a l’alumnat perquè sigui signat i retornat.

El programari Clickedu és la plataforma escolar en el núvol més completa del mercat. La gestió tutorial, acadèmica, administrativa, econòmica i del professorat, l’entorn virtual d’aprenentatge amb connexió a continguts propis o llibres digitals, la comunicació amb les famílies, la qualitat del centre i la gestió d’extraescolars o menjador, són algunes de les funcionalitats de la solució més segura i eficaç.

L’e-mail és important per a la gestió de la PLATAFORMA CLICKEDU amb les famílies.

A continuació trobareu uns tutorials per a facilitar l’ús d’aquesta plataforma: