ERASMUS +

La nostra escola, durant els cursos 2017-2018 i 2018-2019, va participar en un projecte ERASMUS+ amb la cooperació i col·laboració de dues escoles, una d’ Heraklon- Creta (Grècia) i una altra de Gdansk (Polònia).

Durant el curs escolar 2019-2020, l’escola va formar part d’un nou projecte internacional anomenat “DOING SMALL THINGS WITH GREAT LOVE”. La nostra escola és la coordinadora del projecte amb tres escoles europees de Croàcia, Grècia i Itàlia. En l’actualitat, el projecte ha quedat en stand-by a causa de la pandèmia i a l’espera de poder reprendre el projecte quan millori la situació.

“DOING SMALL THINGS WITH GREAT LOVE” es tracta d’un projecte solidari a nivell internacional. Els quatres països ens coordinem per realitzar accions de  manera simultània per aconseguir un impacte major i contribuir per fer del nostre món un lloc millor.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *