VISITA DE L’ESCRIPTOR ÒSCAR SOLER A 2N

Els alumnes de 2n hem rebut la visita de l’escriptor Òscar Soler, autor del “Follet Oriol” un dels llibres que hem llegit durant aquest trimestre i que ens ha endinsat en una aventura molt entretinguda.

Per aquesta visita, els alumnes han preparat una sèrie de preguntes sobre la seva vida, curiositats, llibres que ha fet, en qui s’ha inspirat per fer aquest personatge… Han treballat de valent per fer una entrevista molt interessant.

L’Òscar ens ha regalat un moment màgic, fent dibuixos mentre els alumnes li llegien el llibre.

Ha estat una experiència molt especial, els alumnes s’han mostrat totalment entusiasmats i amb moltes ganes de llegir més llibres d’en Follet Oriol.