Skype Meetings with Italy and Croatia

Els alumnes de 6è van tenir l’oportunitat de fer un joc via Skype amb els alumnes Erasmus dels altres països (Itàlia i Croàcia).

L’objectiu d’aquesta videoconferència era tenir un primer contacte amb els nostres companys internacionals mitjançant el joc del Mystery Skype. Cada país havia de fer preguntes per endevinar d’on eren els companys de l’altra costat de la pantalla.

Finalment, els alumnes de 6è A van descobrir que els seus companys internacionals eren italians. Mentre que els alumnes de 6è B van esbrinar que els alumnes amb els que havien estat parlant eren de Croàcia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *