Projecte Sharing to Learn

Els alumnes de 6è han format part del Projecte Sharing to Learn.

Han realitzat l’àrea de visual i plàstica en llengua anglesa i han comptat amb l’ajuda de 4 languages assistants de l’Institut Bruguers de Gavà. D’aquesta manera s’ha fomentat l’oralitat de la llengua anglesa.

El passat divendres 19 ens vam haver d’acomiadar de les nostres fantàstiques Language Assistants, i els alumnes de 6è van fer un vídeo amb un missatge adreçat a la Núria, la Lucia, la Marta i la Laura.

Here, you can watch the videos:

Voleu saber més del Projecte Sharing to Learn que s’ha dut a terme a l’escola? No dubtis en entrar al blog d’anglès.

Jacme March School English Blog

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *