Kilòmetres de solidaritat

Enguany l’eix transversal de l’escola és la SOLIDARITAT.

Una de les activitats que es durà a terme és LA CARRERA SOLIDÀRIA: l’escola s’ha inscrit en la XIV edició de la Cursa escolar “Kilòmetres de solidaritat” que organitza l’ONG “Save the Children” contra la desnutrició infantil.

Els objectius d’aquesta cursa són:

• Donar suport, entre tots, a l’bojectiu de què els nens i nenes més vulnerables sobrevisquin, tinguin accés a l’educació i estiguin protegits.
  • Col·laborar a través de l’esport en una acció solidària i educar en valors de la cooperació, la solidaritat i els drets humans.
  • Promoure la participació i el compromís, i involucrar tota la comunitat educativa per aconseguir un món més just i solidari.

Notícies Save the Children.