Alumnes Erasmus al Jacme: Dia 8

El darrer dia d’escola va arribar i el divendres 15 de març va esdevenir un dia molt especial.

Al matí vam comptar amb la col·laboració de la Colla de Ball de Bastons de Gavà que ens van oferir un taller per aprendre com ballar el Ball de Bastons.

Per acomiadar als nostres amics internacionals, a les 19h de la tarda vam fer una mostra cultural on vam poder comptar amb la col·laboració de diferents entitats de Gavà: Sellarès Band, Colla de Ball de Bastons de Gavà, Colla de Gegants i Gegantons de Gavà, Grallers i Timbalers de l’Anguila, Colla de Castellers de Gavà, i Colla de Diables de Gavà.

Volem agrair a totes aquestes entitats la seva participació en aquesta mostra cultural per haver-nos ajudat a fer difusió de la nostra cultura gavanenca. Moltes gràcies.