25N – Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la dona.

El dia 25 ens vam reunir tots i totes al pati de la nostra escola per commemorar el Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona, una jornada que ens convida a reflexionar sobre la importància de construir un món on totes les dones i les nenes puguin viure lliures de violència.

L’educació i la consciència són les nostres eines per combatre la violència, i és per això que dediquem aquest espai a la nostra i a les nostres aules per destacar-ne la importància.

Recordem que el canvi comença amb nosaltres, a la nostra escola i s’estén cap al món.