Durant el segon trimestre els alumnes de P-3 han continuat fent de reporters amb la companyia del Xeic, la seva mascota.
Durant el segon trimestre els alumnes de P-3 han continuat fent de reporters amb la companyia del Xeic, la seva mascota.
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress