Fem galetes

 

El dijous 15 de desembre van vindre a l’escola la mare de Maisae i la mare de Baraa a fer galetes de xocolata.

Els ingredients que vam utilitzar per a fer les galetes van ser: ous, llevat, farina, oli, coco, sucre, xocolata i iogurt. També vam utilitzar diferents motlles (conills, avets…) per a fer-les.

Estaven molt bones i el divendres vam esmorzar les galetes que havíem fet.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut