EL REPORTER

A P-3 fem l’activitat de “El Reporter”per treballar l’expressió oral. Els xiquets amb l’ajuda del seu pare i/o mare, expliquen algun fet important del cap de setmana que han compartit amb el Xeic, la mascota de la classe.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut