Caga tió 2017

 

L’últim dia del trimestre està ben ple d’emocions perquè ja tenim molt a prop el Nadal: celebrem el festival, recitem el vers a les nostres famílies a classe i fem cagar el tió que hem alimentat amb il·lusió durant els darrers dies.

Enguany el tió ens ha cagat moltes xocolatines. Que bones!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut