1 comentari a “Cursa solidària per l’autisme”

  1. Moltes grácies per invitar al meu fill , afectat per el sindrome del autisme, que va donar com a resultat una experiencia totalment enrriquidora, tant per a ell , que li ensenya un comportament adecuat amb una multitud de persones que desconeix, com per a mi que una vegada mes puc entendre desde dins la gran tasca que desenvolupeu els equips de docents.
    Una forta abraçada a tots:
    Amparo

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut