Caga tió 2016

 

Quan s’acosta el Nadal una de les activitats que més ens agrada és donar de valent de menjar al nostre tió perquè ens cagui moltes llaminadures l’últim dia del trimestre.

Que contents estem amb el tió!!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut