Divendres 16 de desembre a la tarda van venir la mare d’Oriol (Imma) i la mare d’Isaac (Clara). Vam fer un arbre de Nadal super xuli!!
Ens ho vam passar genial!
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress