LA PRIMAVERA JA ES AQUÍ!!!

Aquesta primavera ha arribat amb molta pluja i amb una esplendor que fa goig de contemplar.  Aquesta explosió de colors i olors, després de tant de temps tancats a casa, ens ha permès gaudir de la natura que ens envolta. Observeu quina preciositat de mandales han elaborat els més petits. Esperem que hàgiu gaudit tots de valent elaborant-les!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut