CONTINUEM #AvançantJunts DESPRÉS DE PASQUA

Hola família!!

Ha arribat Setmana Santa i continuem cadascú a casa nostra. Sabem que ja són molts dies i som conscients de les ganes que tenim tots de continuar #AvançantJunts!!

Ara toca tenir paciència. De moment remprendrem l’activitat lectiva de manera telemàtica a partir del 14 d’abril, després de Pasqua.

BONA PASQUA CONFINADA!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut