CAGA TIÓ 2019

Divendres 20 de desembre vam fer cagar el tió, després d’alimentar-lo bé durant dues setmanes. Que bones les xocolatines que ens va cagar!!!

Després vam cantar tots junts al gimnàs les nadales per celebrar aquesta festa que esperem amb tanta il·lusió.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut