TROBADA PEDAGÒGICA AL GODÀS SOBRE INNOVACIÓ.

El proppassat dijous , dia 23 de juny, l’escola Frederic Godàs va rebre la visita de les escoles de la Zer Alta Ribagorça, Escola Ribagorçana i la ZER Riu Ondara.
La trobada es va fer a petició de la Inspecció del centre tot considerant que aquest tipus de trobades són molt positives de cara a l’intercanvi de coneixements. La sessió de treball es va desenvolupar a la biblioteca del centre on es van reunir un total de 24 mestres visitants i 24 mestres del Frederic Godàs.
La Cap d’estudis, la Sra.Maria José Castelló, va donar la benvinguda als assistents i va destacar que els canvis són positius i necessaris però no ens hem de deixar emportar per les modes sinó que per a què un canvi sigui efectiu hom hi ha de creure de veritat i ha de ser acceptat per la gran majoria per a poder implementar-se i assolir l’ èxit.
La mestra i formadora Sra. Montse Vela i la coordinadora d’infantil Sra.Olga Ledesma ,van explicar als mestres visitants totes les estratègies metodològiques que es porten a terme a l’EI. La coordinadora de CI, Irene Sales, va donar detalls de com es treballa al CI, d’acord amb les noves metodologies iniciades en el Cicle d’Infantil.
En acabar les exposicions, es va iniciar un torn de preguntes i tot seguit es va pasar a visitar les aules on cada mestra del Frederic Godàs es va fer responsable d’atendre un grup de mestres visitants.
Finalment, l’inspector del centre Sr. Àngel Solans i la inspectora Sra. Olga Mesalles van agrair al professorat i a l’equip directiu la dedicació dispensada, tot elogiant la qualitat de la feina feta.
Per a nosaltres, la trobada va estar un motiu de continuar treballant per la innovació i la millora i ens sentim satisfets de poder compartir la nostra tasca.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>