Libertad, en los educandos, es respetar su personalidad; es hacer intervenir su voluntad en todos sus actos; es despertar y avivar la luz de su inteligencia para que alumbre su camino en todos los momentos; es poner en juego continuamente estos dos poderosos resortes de nuestra vida: la razón y la conciencia; es acostumbrar a los jóvenes a sentir en sí mismo la responsabilidad de su manera de obrar; es hacerles sentir y comprender la razón de su existencia.
FREDERIC GODÀS
Boletín del Liceo Escolar, n. 95, octubre del 1916

BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 49 – FEBRER 2021.

Hem acabat el mes de gener celebrant el Dia Escolar per la No-Violencia i la Pau amb un seguit d’activitats que podeu veure en el següent vídeo: https://agora.xtec.cat/ceipfredericgodas/portada/dia-de-la-pau-2021/
En la mateixa línia d’adaptació a la nova normalitat, durant aquest mes celebrarem… Llegeix més»

TORNADA A L’ESCOLA!

Benvolgudes famílies,

Com bé haureu pogut observar, hem superat la primera setmana d’escola. Les pors i els temors cada cop es fan més petits i anem guanyant seguretat i confiança.

Cal dir que els nenes i les nenes s’han adaptat d’una manera increïble i a l’escola són els autèntics herois d’aquesta batalla contra la COVID 19.

Ens plau oferir-vos alguns moments d’aquest inici de curs en forma d’imatges tot i esperant que siguin del vostre gust.

Ben cordialment,

El Claustre de mestres.