Presentació de les Xarxes Competència Digital

Aquest dijous 21 d’octubre s’han presentat les tres subxarxes sobre Competència Digital Docent amb més de 2500 docents inscrits de tot Catalunya:

La presentació ha tingut dues parts diferenciades. Una primera part comuna per les tres subxarxes on en Francesc Rambla, del Servei d’Inclusió i Capacitació Digital de la Secretaria de Polítiques Digitals, ha parlat sobre la competència digital de la ciutadania.

Una segona part específica per cada subxarxa on hem aportat el nostre granet de sorra participant en una taula rodona sobre la Competència Digital Docent. Hem pogut exposar breument el nostre projecte sobre Periodisme Digital del programa d’innovació educativa Mòbils.edu amb el programa de televisió i ràdio escolar Cloret TV. També han participat en la taula rodona l’Institut Francesc Ferrer i Guàrdia de Sant Joan Despí i Núria Ferré de l’Institut Comte de Rius de Tarragona.

Gràcies a l’Àrea de Cultura Digital del Departament d’Educació per convidar-nos a participar en la taula rodona i donar a conèixer la tasca de la nostra escola.