Non scholae sed vitae discimus (Sèneca)

No aprenguem per a l’escola, aprenguem per a la vida

Programa Escolar de Fruita

Com cada any, l’escola participa al Programa Escolar de Fruita impulsat pel Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació conjuntament amb el Departament d’Ensenyament.
Aquest curs es realitzaran set entregues mensuals amb quatre peces de fruita cadascuna distribuïdes per l’Associació Empresarial de Fruita de Catalunya (AFRUCAT).
La propera… Llegeix més»

Seleccionats al Programa d’Innovació Pedagògica STEAMcat!

Estem d’enhorabona! El Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya ja ha seleccionat els 50 centres (23 escoles i 27 instituts) de tot Catalunya que al llarg dels propers tres cursos desenvoluparan un projecte d’innovació pedagògica per incrementar les vocacions de les STEAM (science, technology,… Llegeix més»

Escola de Mares i Pares presenta: Internet Segura

Benvoludes famílies, dins les activitats programades cada curs sobre l’ús responsable d’internet amb els nostres alumnes en col·laboració amb el cos de Mossos d’Esquadra, s’ha programat dues sessions pels alumnes i una per les famílies a celebrar-se els propers dies a l’escola.
L’Escola de Mares i… Llegeix més»

Esmorzar solidari

Benvolgudes famílies, el proper divendres 19 d’octubre l’AMPA de l’Escola organitza una xocolatada solidària a l’hora del pati per tots els alumnes en motiu dels actes de la Marató de TV3 que enguany estarà dedicada al Càncer.
Per aquest motiu animem a totes les famílies que facin una aportació solidària (mínim 1€) que recolliran les tutores… Llegeix més»

Dates de reunions d’inici de curs

Benvolgudes famílies, us adjuntem el calendari de reunions d’inici de curs amb les famílies:
P3: Dijous 6 de setembre a les 19:00 de la tarda a la sala d’exposicions de Caixa Tarragona (Pis superior del BBVA).
P4:  Dijous 20 de setembre a les 17:00 de la tarda a la biblioteca de l’escola.
P5: Dimecres 19 de setembre a les 17:00 de la tarda… Llegeix més»