Non scholae sed vitae discimus (Sèneca)

No aprenguem per a l’escola, aprenguem per a la vida

Carnaval 2021

Benvolgudes famílies, tot respectant les mesures de prevenció i els protocols de seguretat, hem celebrat el tradicional Carnaval a l’escola mirant cap al cel i creuant els dits perquè no ens plogués gaire.
Aquesta vegada els mateixos alumnes han elaborat una màscara de carnaval amb algun… Llegeix més»

Dia internacional de les dones i xiquetes STEM

El dia 22 de desembre del 2015 l’Assemblea General de les Nacions Unides va decidir designar el dia 11 de febrer com el Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència. Com bé sabeu, la nostra escola es troba dins del programa… Llegeix més»

Segon trimestre

Seguim amb el pla d’organització del curs i les mesures preventives COVID-19 adaptant-nos a l’evolució de la situació epidemiològica, seguim amb els grups bombolla i amb l’entrada i sortida esglaonada de tots els nivells. El passat dimecres 13 de gener tot el personal docent, PAS,… Llegeix més»

Final del primer trimestre

Benvolgudes famílies,
Ja ha acabat el primer trimestre d’un curs 2020-21 ben especial i estrany alhora.
El nostre alumnat s’ha adaptat molt bé a les noves rutines, protocols i mesures. El professorat també ha posat tot l’esforç per aprofitar el temps i recuperar els mesos del confinament.… Llegeix més»