Non scholae sed vitae discimus (Sèneca)

No aprenguem per a l’escola, aprenguem per a la vida

Festa de la Castanyada a l’Escola

Aquest passat dijous 31 d’octubre vam gaudir de la tradicional Festa de la Castanyada a la nostra escola. Pel matí els alumnes de la Comunitat de Petits i Mitjans van realitzar els tradicionals panellets: d’ametlla, pinyons, codonyat, cireres, xocolata, coco… tots ben bons! Els alumnes… Llegeix més»

Jornades de formació del claustre

Aquesta setmana hem doblat en l’assistència a diverses jornades d’intercanvi, formació i innovació a les Terres de l’Ebre.
Per una banda el dimarts 15 octubre, gairebé tot el claustre va poder assistir al Centre Cívic de Rasquera a la Jornada Inaugural del Curs amb dos aportacions… Llegeix més»

La nostra escola amb l’#EmergènciaClimàtica

Aquest divendres l’alumnat i docents de l’escola han realitzat una crida per conscienciar sobre l’emergència climàtica que pateix el nostre planeta. La comunitat dels grans ha realitzat pancartes i cartelleria amb materials reclicats amb missatges que després han compartit al pati amb la resta de… Llegeix més»

Presentació del projecte IoT a Barcelona

Aquest dilluns 20 de maig els representants de l’Escola que van ser seleccionats prèviament per un tribunal amb alumnes, mestres i representants dels serveis territorials van realitzar la seva presentació a la seu de CISCO de Barcelona.
Així doncs, en Kiran, Júlia, Roger i Jan amb… Llegeix més»