Guardons

Curs 2015-16

Megaesportista Jocs Escolars de la Ribera d’Ebre

Curs 2013-14

Premi fase Territorial primers Jocs Florals Escolars categoria D.

Premi fase comarcal primes Jocs Florals Escolars categoria C.
Títol: El Sirgador.

Curs 2012-13

Treball guardonat en el Concurs de Redaccions de l’Arròs Montsià.

Curs 2008-09

Premi modalitat Fotografia La Mostra de Produccions Audiovisuals Escolars 2008-2009. Convocat pel Departament d’Educuació de la Generalitat de Catalunya.
Títol: Tipus de plans.
Un treball de l’alumnat de 1CS

Curs 2007-08

Segon Premi del Concurs de Manualitats convocat amb motiu del 40è aniversari de la publicació del Zoo d’en Pitus organitzat per l’Editorial La Galera.
Títol: Estruç.

Curs 2006-07

Premi Medi Ambient 2007 a actuacions de prevenció i reciclatge de residus en la categoria Centres Escolars.
Convocat pel Departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de Catalunya.

Títol: Jo reciclo, i tu?
Un treball per projectes a P4.

Curs 2005-06

Premi Baldiri Reixac.
Fundació Lluís Carulla.
Títol: Flix i la seva història. Un treball per projectes a CI .
Treball d’alumnes. 1 i 2CI (2004-05).

Cartell guanyador
Concurs escolar Un NOU món per a tothom.
Convocat per l’Editorial Cruïlla amb motiu del Dia Mundial del Medi Ambient.
Obra: El món d’avui és la llavor del món de demà.

Treball guanyador.
XXI Concurs Biblíc
Guardonat: Pau Munté Sesé 2CM.

Curs 2004-05

Treball guanyador
VIII Premis de Fotografia Escolar Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya
Obra: Sebes, reserva natural de Flix.

Premi de Literatura 22è Certamen Literari Infantil i Juvenil en homenatge a Salvador Dalí.
Obra: Imitant Dalí.

Curs 2003-04

Premi Baldiri Reixac Fundació Lluís Carulla
Projecte: Titelles

Finalistes VIII Premis de Fotografia Escolar
Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya
Obra: L’Energia.

Premi de Literatura 21è Certamen Literari Infantil i Juvenil en homenatge a Joan Salvat-Papasseit, Joan Miro i Federic Monpou convocat pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
Obra: L’Univers.

Premi de Dibuix 21è Certamen Literari Infantil i Juvenil en homenatge a Joan Salvat-Papasseit, Joan Miro i Federic Monpou convocat pel Departament d’Ensenyament de la Gneneralitat de Catalunya.
Obra: Imitant Joan Miro.

Curs 2002-03

Premi Baldiri Reixac
Fundació Jaume I a ESOLES MESTRES I ALUMNES.

Finalista Tercer Concurs d’Oratòria en Llengües Estangeres del Projecte ORATOR convocat pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
Tema: Easter.

Curs 2000-01

Finalista: Primer Concurs d’Oratòria en Llengües Estangeres del Projecte ORATOR convocat pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
Tema: Chrismas Time.

Curs 1997-98

Tercer Premi
Concurs de webs de centre Presentem la nostra escola a Europa, organitzat pel Programa d’Informàtica Educativa en el marc dels Netdays’98.

Amb el títol Presentem la nostra escola a Europa el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya ha organitzat un concurs de webs de centres, ens hi hem presentat i…. hem quedat TERCERS!