Seguim amb l’acompanyament emocional a l’escola

Al llarg de tot el confinament hem intentat estar al costat de l’alumnat i les nostres famílies intentant fer de les vídeotrucades una eina a favor del contacte social, al servei de l’acompanyament i l’educació emocional seguint les directrius del propi Departament d’Educació.

Des de la nostra escola han estat diverses les propostes que, malgrat les limitacions pròpies del confinament, han intentat unir-nos, apropar-nos i un cop més establir lligams, fent anar de la mà família-escola i Comunitat fent xarxa en el repte d’Educar amb una mirada pròpia de #l’Educació360.

Un cop més, doncs, des de l’escola (de la mà de l’equip de tutors/es i co-tutor/es) hem estat al servei d’aquest “apropament”, tasca que des de la Comissió de Convivència hem intentat dinamitzar amb diverses propostes de caire socioemocional. L’aportació des d’aquesta comissió, novament, ve de la mà de la nostra mestra de suport a la inclusió, psicopedagoga i formadora d’Educació emocional Raquel Sánchez Segarra en forma de “DIARI del confinament: aprenem del que vivim”.

Material que pretén oferir un punt de partida  per crear espais d’ ESCOLTA  ACTIVA, GESTIÓ EMOCIONAL I ACOMPANYAMENT des de les escoles; repte educatiu més que necessari: imprescindible durant aquest dies si aspirem a una educació integral que prepari per a la vida.

diaridelconfinament