Segon dia de formació a Itàlia

Avui hem seguit amb la formació Snoezelen a l’escola que ens acull durant tres dies: l’Scuola dell’ Infanza XI Aprile 1848.

Hem començat el dia amb dansa, gaudint d’una sessió de la mà de la Giorgia Panetto (presidenta del “Diversamente in danza”) del “Laboratori danci ability tigro”. Hem jugat, ballat, rigut i sobretot gaudit amb la seva creativitat, llibertat i actitud entusiasta i contagiosa. A més, marxem amb el regal del seu conte “Zero” signat per a la nostra escola.

Però, no hem deixat d’estimular els nostres sentits compartint altres experiències com el “bagno Snoezelen”, una sessió de Click4all i una estona de percussió dedicada molt especial. Acompanyades d’una classe grupal Snoezelen juntament amb una sessió de psicomotricitat per tancar el dia. Una magnifica giornata.