Projecte I5 activitat final!

Avui Dia Mundial de l’Aigua l’alumnat d’I5 ha volgut celebrar-ho amb els seus companys i companyes de la Comunitat de Petits, exposant les seves conclusions sobre el projecte: “Què passa amb l’aigua?”. L’han finalitzat amb aquesta activitat final al hall de l’escola, la seva missió: explicar el què han après perquè tingui un impacte al seu entorn, animant als nens i nenes per actuar i seguir com ells i elles ja fan. Han explicat uns quants consells sobre l’estalvi de l’aigua i com evitar embrutar-la, després d’exposar la seva importància i els seus problemes que afecten a tot el món. Ho han explicat tot molt bé, finalitzant l’exposició desitjant, l’objectiu ODS treballat: Aigua neta i potable per a tothom! Veureu com en acabar l’acte, els han fet entrega d’unes medalles amb la insignia guanyada: Protector/a de l’aigua amb el seu nom. Després la classe ha volgut regalar als altres nens i nenes un dibuix per pintar i celebrar el dia. Missió aconseguida I5! I moltes gràcies a la resta d’alumnes de la Comunitat que els han escoltat amb tanta atenció.