Segona experiència internacional Snoezelen: 1r dia

Després de visitar l’origen de l’Snoezelen (als Països Baixos de la mà del seu fundador, Ad Verheul, el gener passat) iniciem la segona experiència (de les 3 previstes per aquest curs escolar); aquest cop amb destí a Itàlia durant una estada de 3 dies formatius.

Concretament, aquest dimarts 21 de març de 2023 hem retrobat els/les nostres companys/es italianes que fa tres setmanes ens van visitar a la nostra escola. En aquesta ocasió totes tres terapeutes Snoezelen (Laura Sanclemente, Àngela Reverté i Raquel Sánchez) han visitat el seu centre a Castelnuevo del Garda (situada a la regió del Veneto, província de Verona).

Durant aquest primer dia hem conegut l'”Scuola Dell’ Infanza XI Aprile 1848″ podent gaudir de les seves acollidores instal·lacions, el seu jardí sensorial, una sessió terapèutica amb animals dins l’aula ordinària i dues experiències a l’aula Snoezelen (concretament, una sessió individualitzada i una sessió en petit grup).

“Grazie Mille” a tot l’equip d’aquesta escola d’infantil per compartir amb nosaltres aquestes experiències tan enriquidores.