Reunió informativa la CLika (2n)

El proper dia 14 de maig els alumnes de 2n aniran a participar al concert de la Clika. Per tal d’informar a les famílies les van convocar el passat 15 de març a la tarda al vestíbul de l’escola.

La Clika és una colla d’amics i amigues que comparteixen aventures, jocs, rialles, aprenentatges, il·lusions i…MÚSICA!

Durant les hores de valors i llengua l’alumnat de 2n va preparar el guió general que havia de tenir la reunió, això els va fer conscients de quantes coses cal tenir en compte per fer una sortida. Un cop elaborat el guió, ens vam dividir en petits grups per decidir quina important informació calia explicar en cada punt. Van necessitar diversos assajos, però amb molta il·lusió van perdre la inseguretat i es van preparar per al gran dia. Durant la reunió, van poder explicar que és la Clika, mostrar totes les cançons i balls que han après a les classes música i donar tota la informació de la sortida.

Una vegada alumnes i famílies tenen la informació, només cal esperar el 14 de maig.