Premi FIET Jove 2024

Benvolgudes famílies,

Estem d’enhorabona!

Ahir, tot just abans de la cloenda del Fòrum Internacional d’Educació i Tecnologia, organitzat conjuntament per les principals universitats catalanes i celebrat en aquesta ocasió a la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia de Tarragona, es van realitzar les presentacions dels projectes finalistes als FIET Jove: Pràctiques educatives de referència amb tecnologies digitals.

Són pràctiques que desenvolupa el professorat amb la participació de l’alumnat de primària i secundària, i pràctiques vinculades al projecte educatiu del centre, la implementació de les quals suposa una millora educativa del context d’aula en què es duen a terme, així com també una millora de les competències de l’alumnat.

En el nostre cas el projecte Cloret TV va ser el guanyador d’aquesta categoria que va ser representada per les nostres docents responsables de l’Ambient a la Comunitat de Grans Júlia Muñoz i Mireia Abelló acompanyades per l’alumne de cinquè Àngel Albiac.

Aquest premi comporta:

• El centre rebrà 500 €.
  • L’experiència es publicarà a l’Observatori de la Competència Digital en Educació i a les actes del FIET 2024.
  • El vídeo elaborat que explica l’experiència es publicarà al web i a les xarxes socials del FIET 2024 (LinkedIn, Twitter, Facebook, Instagram i Youtube).

Volem donar les gràcies al jurat del FIET per considerar el nostre projecte Cloret TV mereixedor del primer premi i més amb els centres educatius amb projectes de molt alt nivell que també eren finalistes: Escola Sant Jordi de l’Ametlla de Mar amb Storytelling Robots i La Salle de Tarragona amb la introducció de la intel·ligència artificial com a eina de suport per desenvolupar les habilitats del pensament computacional d’infants i adolescents amb necessitats especials.

Us deixem amb un recull de fotografies de l’acte de presentació i entrega dels Premis FIET Jove 2024: