Jornades d’Educació Infantil de les Terres de l’Ebre

Benvolgudes famílies,

Aquest dissabte 16 de març s’han celebrat les XVI Jornades d’Educació Infantil de les Terres de l’Ebre al Campus Ebre de la Universitat Rovira i Virgili de Tortosa organitzades pel Moviment de Renovació Pedagògica de les Terres de l’Ebre amb el suport de l’Ajuntament de Tortosa i el Departament d’Educació.

Les nostres docents Àngela Reverté i Laura Sanclemente han estat escollides per presentar la Situació d’Aprenentatge “Per què la llúdriga també viu a casa nostra? Una proposta que integra el context del nostre alumnat amb la Reserva Natural de Sebes i Meandre de Flix des del punt de vista de l’Aprenentatge amb Sentit i el mètode Snoezelen.

Enhorabona per la feina feta i per representar la nostra escola amb la vocació i professionalitat que ens demostreu cada dia!