Preinscripcions 2020-21

Benvolgudes famílies!

Ja tenim tota la informació per realitzar les preinscripcions pel Curs 2020-2021.

És important que les famílies tinguin instal·lada al mòbil l’aplicació E-bando amb el canal de l’Escola de Flix activat per rebre les actualitzacions d’informació.

Enguany i degut a la situació actual originada pel COVID-19, el Departament d’Educació ha modificat el procediment. Us adjuntem tota la informació:

Quan comencen?

Les preinscripcions per d’educació infantil, primària i ESO començaran, per via TELEMÀTICA, el dimecres 13 de maig, amb el termini que anirà fins el 22 de maig.

Si les mesures de desescalada ho permeten, a partir del 19 de maig es començaran a fer les preinscripcions restants de forma presencial, amb CITA PRÈVIA, i que excepcionalment no s’hagin pogut realitzar telemàticament.

Qui les ha de fer?

Les preinscripcions les han de fer totes les famílies que tinguin fills i filles que:

• Començaran P3 (nascuts l’any 2017)
  • Iniciaran 1r d’ESO
  • Necessiten canviar de centre
  • Són nous a Catalunya i volen accedir per primera vegada a qualsevol nivell

Es poden matricular al primer curs de segon cicle d’educació infantil els infants que compleixen 3 anys el 2020 (i els més grans que han fet una retenció a la llar d’infants o que tenen un informe d’avaluació psicopedagògica de l’equip d’assessorament psicopedagògic que ho aconsella).

Preguem que feu difusió si coneixeu algun conegut/da que tingui fills nascuts al 2017.

Quina documentació necessitem?

Per poder realitzar la preinscripció, cal presentar, sigui escanejat o fotografiat, els documents originals següents:

• DNI del pare, mare o tutor legal
  • Llibre de família
  • DNI de l’alumne (si en té)

Com es pot realitzar per via telemàtica?

El tràmit es podrà realitzar en línia a través del portal preinscripció.gencat.cat

Amb això s’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per un formulari telemàtic i la documentació escanejada o fotografiada.

Quan es tramiti la sol·licitud, s’enviarà per correu a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció.

Quan i com es realitzaran de forma presencial les preinscripcions?

L’atenció presencial per aquells casos que excepcionalment no hagin pogut fer les preinscripcions telemàticament, el centre posa a disposició el telèfon 977411045 i el correu electrònic ceipflix@xtec.cat per comunicar-se amb les famílies i concertar cita prèvia per tal d’evitar cues.

Es recomana venir al centre sols una persona, que porti mascareta, guants i la documentació pertinent.

El centre tindrà delimitats els espais per poder realitzar els tràmits a l’entrada de l’edifici de l’escola (via finestreta) i disposarà de material de protecció individual facilitat pel Departament d’Educació (mascaretes, guants, pantalla protectora).

El Departament estableix que hi hagi el mínim de personal possible, en el nostre cas no pot ser més de dues persones (1 Administrativa – PAS i un membre de l’Equip directiu). Per delimitar els espais i gestionar les esperes pot haver també el conserge (si es dóna el cas).