Formació de Caixes d’Aprenentatge

Benvolgudes famílies,

El passat dijous 7 de juliol tot l’equip docent de l’escola va rebre formació sobre el mètode globalitzat Caixes d’Aprenentatge a càrrec d’Elias Vera de l’Escola Octavio Paz de Barcelona.

Una metodologia que el curs vinent tindrem en una franja específica per tal de desenvolupar les diferents competències del nou currículum a totes les etapes. Fins ara, les caixes d’aprenentatge realitzades a la nostra escola estaven enfocades a l’experimentació a l’educació infantil. Amb la nova redistribució horària i l’aprovació abans de començar el curs del nou currículum d’infantil i primària, volem aprofitar aquest mes de juliol per tal de planificar els diferents àmbits de les caixes, el format de les mateixes, així com l’elaboració de les primeres caixes que s’estrenaran al començar el curs.

L’escola Octavio Paz de Barcelona és un centre públic que fa uns quants anys va començar a treballar amb aquesta metodologia i és un dels referents del treball globalitzat.

Us deixem amb un recull de fotografies de la jornada de formació que va realitzar l’equip docent de l’escola amb les noves incorporacions pel curs 2022-23.