DIA INTERNACIONAL DE LES LLENGÜES MATERNES

Avui, dia 21 de febrer, celebrem el Dia Internacional de les Llengües Maternes. I a la nostra escola hem preparat una proposta per tal de gaudir de la riquesa d’aquestes. Tot l’alumnat pot visitar el mapa que entrellaça tota aquesta diversitat, i pot situar les diferents llengües maternes que es parlen a la nostra escola a través dels seus i les seves protagonistes. També és protagonista la paraula “APRENDRE” escrita en les diferents llengües maternes que podem trobar entre nosaltres.

D’aquesta manera animem als i les alumnes a compartir entre ells i elles paraules en diferents llengües i a visitar la Fira Multicultural que ens està preparant la comunitat de grans per al dia 4 de març.